Städning!

Hej!
Igår var jag med Ida, käkade Thai efter skolan sen sprang/gick vi ca 8km! Tummen upp på det!
& idag har jag varit i skolan, kök hela dagen. Jag gjorde spec maten, till de som är allergiska osv och också den vegetariska maten. Var klar tidigt så slutade kvart i ett, lagom skönt på en fredag när man egentligen slutar 14.00 =)
Nu städar jag på mitt rum, nu ska jag få ordning på det här organiserade kaoset. Allt började med att jag fick för mig att sticka ett par vantar, men så hittade jag inte rätt stickor, då fick jag nått fel i huvudet så jag började slänga ut kläder osv från mitt rum & bestämde mig för att städa/leta efter dom. För hoppnings vis så hittar jag dom annars har jag ju städat i "onödan" höhö. Aja nu ska jag fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0