Segt

Hej!
igår orkade jag inte blogga, var helt slut när jag kom hem! Först hade jag kök hela dagen sen efter det hade jag idrott. På idrotten körde vi beep-test, trodde att det skulle gå as dåligt, men det gick faktsikt bra fick lite bättre än förra gången! I skolan igår fick jag också mitt pris för en skoluppgift jag gjorde, det var en tävling hela uppgiften och jag vann! Haha, fick ett bakset, kan lägga ut bild sen.
Idag har jag varit i köket hela dagen, vi ettor var ensamma för första gången och det var faktiskt roligt!
Efter skolan åkte vi till farmor i Eskilstuna och fikade lite, sen åkte vi hem.
Nu ska jag plugga lite och sen ska jag nog gå och lägga mig!
Så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0