Ge mig sommar!

Jag vill ha sommar..
Jag vill ha en tidig sommar morgon i bilen med Niclas på väg någonstans och sjunga högt till de här,
Wheatus – Teenage Dirtbag
Lars Winnerbäck – Kom änglar
Jason Mraz – I'm Yours
Jag vill ha en varm sommardag i Varberg och ligga på altanen och lyssna på de här,
Toto – Africa
The Cure – Friday I'm In Love
Gyllene Tider – Det Är Över Nu
Gyllene Tider – Juni, Juli, Augusti
Gyllene Tider – Sommartider
Jag vill ha en varm sommarkväll på en klippa vid havet utanför Solviken och lyssna på gamla covers med hot shots, de här låtarna vill jag höra då,
The Cranberries – Zombie
Ebba Grön – 800°
The Proclaimers – I'm Gonna Be (500 Miles)
R.E.M. – Losing My Religion
Gyllene Tider – Sommartider
Gyllene Tider – (Kom Så Ska Vi) Leva Livet
Jag vill sitta längst upp i den röda dubbeldäckaren på buss 49 (NOT 49A) framme vid fönstret en sen kväll på väg hem från Brighton till huset där vi bodde och lyssna på de här,
Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka
Sean Banan – Skaka Rumpa
K'NAAN – Wavin' Flag
Ke$ha – TiK ToK

Som ni säkert förstår så längtar jag tillbaks till sommaren 2010, hoppas sommaren 2011 blir minst lika bra, den får gärna komma fort också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0