Söndag!

Var nere på friskis & Svettis och så pratade vi med dom,ska köpa kortet i morgon! Ska bli skönt att börja träna igen. Jag och Niclas har bestämt att vi ska köra några pass/veckan. Det blir nog kanon!
Idag har jag inte gjort så mycket, var som sagt på f&s sen följde jag och Niclas med hans mamma och spelade bingo (vi & de gamla tanterna typ!), det var lite små kul faktiskt! Jag och Niclas sänkte medelåldern rejält om man säger så. Jag vann 250kr! Det är ju alltid något, hade vi inte varit 2 på samma nummer så hade jag fått 500kr. Lite små surt men bättre än ingenting!
Nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig, är inte speciellt trött men ska ju till skolan i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0