Oj oj oj, jag bloggar!

Tillbaka efter någon vecka? jaja, nu har skolan börjat igen i alla fall. Ganska skönt att allt är som vanligt igen! Visst är det skönt med lov men samtidigt är det skönt att få tillbaka de vanliga rutinerna igen.

Idag har jag varit i skolan, började med sovmorgon till 10 (skönt!) sen Engelska, bild & Spanska. Längtar redan till nästa Tisdag och Fredag då jag inte har någon spanska, ska bli så skönt att kunna sluta halv två - två som de andra de dagarna.
Nu i kväll har jag ätit semla, mamma hade köpt det tidigare idag riktigt gott var det faktiskt! Men det godaste är ju så klart mandelmassan i mitten! Innan jag åt semlan har jag och Niclas varit hemma hos hans farmor och farfar och ätit, gott =)
Världens bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0