Nyårsafton!

Hej! Har inte blivit så mycket bloggande sen nyårsafton, för på nyår hann jag inte blogga och igår orkade jag verkligen inte!

Nyår började i alla fall med att jag färgade håret, det var ganska bra! Sen kom Ida och vi fixade oss och så. Sen köpte vi pizza, vi träffade Allan & Felix så vi käkade med dom eftersom att Niclas ändå sov, haha.
Efter pizzan gick vi hem och bytte om sen fick vi skjuts till Johnny! Där var det lite folk, inte så mycket att göra i början så jag och Ida gick och träffade Allan & Felix på en pizzeria igen, haha. Där käkade vi upp deras pommes, mums!
Vid tolv slaget drack vi fejk champagne i flaska & Niclas frågade om vi skulle förlova oss, klart sa jag ja! Sen blev det lite väl kallt ute & raketerna tog slut så vi gick in.. Jag & Ida tog plats i soffan där satt vi typ hela kvällen, har inte skratta så här mycket på hur länge som helst! Kul kväll helt enkelt!
Vid halv tre- tre (?) var vi tvugna att gå hem, men vi gick till samma pizzeria igen och käkade pommes med bearnaisesås, mums! Efter det gick vi hem till oss med några och spelade ölpoker! Kul :)
Jag kan säga att när jag väl lade mig i sängen somnade jag på en gång!

Igår tog vi det bara lugnt, sov och kollade på tv bara. Eller sen på eftermiddagen åkte vi hem till Niclas mamma och käkade!

Nu ska jag käka frukot och försöka få liv i Niclas!


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

GodKväll sötnos<3

2011-01-02 @ 21:32:26
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0