finaste kvällen i år.

Igår hände något som inte hänt på väldigt länge..
Jag satt inte vid datorn på hela dagen! Det är något som är väldigt ovanligt. Det är egentligen helt stört hur mycket man sitter vid datorn, jag vill inte veta hur många procent av förra året jag spenderade vid datorn. Skulle nog vara sjukt mycket iaf. USCH!


Tillbaka till igår, först var jag och gratulera mormor, smörgåstårta & vanlig tårta blev det då, mums!
Sen fick jag skjuts av min kusin till Vingåker, där träffade jag Felicia, Ida, Frida, Lottis & Martina.
Vi var vid marknaden en stund sen åkte vi hem till Felicia.
Det var typ finaste kvällen hitills iår igår, så skönt! Så vi satt ute typ hela kvällen. Skönt!


sådär såg jag ut igår.

tog lite fler bilder igår, men de vart typ mörka & så.
Kul det är när man har 8.1megapixel kamera på mobilen
och så blir bilderna sämst..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0