Julaftonsbilder!

Nu är julafton över, en riktigt bra dag! och jag vart jätte nöjd över allt jag fick!
här är lite bilder från julafton :)
Mat mat mat, och bara för att pappa gör snyggaste minen ;)
Tomten kom, konstigt att pappa alltid lyckas vara borta när han kommer?!...
Julklapparna! det bästa på hela dagen (a)
Mina julklappar:
Egoboost!
Present kort, pengar, gymkort
Älskar den här klockan! Den ska upp på mitt rum nu ;)
Skidhjälm!
& tillslut huvudet på min nya driver :D Längtar tills i sommar då jäklar ska det spelas golf!
Nu sitter jag och kollar på My super sweet 16 marathon på MTV. Väntar på att Niclas ska vakna också, Han snarkar och sover som en sten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0