Snaaaaaaaark

Hej & godmorgon!
Vilken bra blogg start, har inte skrivit sen första gången jag skrev >.< Fast jag har faktiskt lite att skylla på, i torsdags vet jag faktiskt inte vad jag gjorde. I Fredags var jag i skolan till 2 sen åkte jag och jobbade direkt efter det, sen igår jobbade jag också från klockan 8a på morgonen, jobbigt. Men tjänade ihop ungefär ett studiebidrag så det var skönt! Ska även få jobba tisdag efter skolan & på onsdag, så då tjänar jag nog ihop ungefär lika mycket! kul att ha lite extra pengar.
Idag ska jag inte göra något speciellt, ska göra lite skoluppgifter som ska vara klart till lovat som börjar på tisdag!
Och sen vid fyra ska vi äta julmat hos Niclas farmor & farfar, mums haha.
Men nu ska jag försöka få upp min snarkande pojkvän, jag är hungrig!
Så här är det typ alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0