Ingen vidare dag..

Idag så beställde jag en tröja från Bubbleroom så fort jag vaknade, och riktigt snygg var den, kanske något som jag kan ha på mig på nyår?! Sen åkte vi hela familjen in till stan för att kolla lite på mellandags rean, jag fyndade ingenting men jag har lite planer för att köpa en mobiltelefon imorgon, håller på och förhandlar lite med mamma som är i väldigt stort behov av en ny mobil! Så kanske får jag mig en Xperia!

Min nya tröja!
Xperian, är vit eller svart snyggast?
Nu på eftermiddagen så hände en lite tråkig grej, men jag har haft det på känn ett bra tag nu och det var nog bäst att det blev som det blev, eftersom att jag har varit förberedd ett bra tag nu så känns det inte lika jobbigt.. Fast det känns lite konstigt, att någon som man har träffat och vart med varje dag när man var lite helt plötsligt är borta, men de senaste åren har du inte haft det så bra så det kanske var bra att det blev såhär tillslut..  =/  morfar <3

Kommentarer
Postat av: linus :P

asså bortskämda jävlar -.- xperia dit och xperia hit :O

2010-12-26 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0