Ålandskryssning!

Hemma från Åland igen & är sjukt trött. Hade faktiskt kul där. Från början var det inte så jätte kul för då fanns det ingenting att göra, men sen lite senare så började det spela musik lite överallt.
Niclas sjöng karaoke, har en film på det på min mobil som jag kanske är taskig nog att lägga ut här senare, mohaha.
Jag kan inte rekommendera att ha på sig & dansa i mina nya skor en helkväll, aj satan mina fötter säger jag idag, visst det gjorde inte ont i går, men idag gör det det! Fan. Jag som ska ha dom imorgon också!
Blev väldigt mycket skratt igår, kan ha varit drinkarnas fel men kul hade vi i alla fall!
En pojkvän som är 20 är inte fel att ha!

Under kvällen gjorde jag..
* Gick rakt in i en hissdörr p.g.a. att jag glodde kanske lite för mycket..
* Kissade 20 tusen gånger, kan blåsan krympa?
* Slösade pengar på automater.
* Blev snurrad i luften på dansgolvet så jag råkade sparka till en "icke svensk med bakåt slickat hår" i magen.

Det där är lite av vad jag gjorde igår, bloggar senare och kanske visar tröjan som jag fick hem idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0