Vad ska jag göra?

Torsdag idag, gjorde Nationella i matte c delen i morse, tror faktiskt att det gick ganska bra! Hoppas jag iaf.. Det har säkert gått sämst bara för att jag tycker det känns osm att det har gått bra. Skulle inte förvåna mig.

Jag har precis kommit på att jag är sjukt trött på bärbara datorer, jag vill ha en stationär. Men ååh jag har inga pengar! Eller jo det har jag men måste spara.
Först den 5:e juni åker jag med Felicia & Ida till åland över helgen & sen bara några veckor efter åker jag och Ida till England + att mellan det är det skolavslutningen+balen. Så jag kommer behöva 2 nya klänningar + fixa sig innan balen och så. FAN! Jag behöver pengar.
Vad ska jag göra, panta burkar? -.-


Kommentarer
Postat av: Sofia

Aa, verkligen :S

Leta i papperskorgar, HAHAHAHAHAH XD

2010-04-22 @ 17:45:35
URL: http://soofiiass.blogg.se/
Postat av: Idaa

Svar: Ja, gör det! :)

2010-04-22 @ 18:28:58
URL: http://winterberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0