Hey soul sister!

nu har jag gjort en ny blogg igen, har inte lust att skriva nått trist första inlägg & typ lova en massa saker som man ändå inte kommer göra, därför börjar jag med en sån här:

Vad heter du: Linnea
Var bor du: Baggetorp, utanför katrineholm
Trivs du där: Nä för litet.
Brukar du läsa horoskop: Nej, elr ibland brukar jag läsa det där på facebook haha.
Har du körkort: Nej 2 år kvar!
Favoritdjur: hund
Festar du mycket: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: nej
Antal kuddar i sängen: 4 st
Äger du ett busskort: Ja
Vad åt du till frukost: En macka
Hur svarar du i mobilen: Hej elr hej det är Linnea, beror på vem som ringer.
Antal timmar sömn inatt: 8 elr 9h
Sov du ensam: Ja
Din hobby: På sommaren, spela golf & på vintern inget speciellt. Musik kanske =)
Vad är det för veckodag? Lördag natt = söndag
Vad åt du senast: Thaimat<3
Vem fick du sms av senast: Ida
Vem ringde dig senast: Pappa
Godaste ölen du druckit: öl är inte gott
Vilka hårfärger har du haft: blont, ljusbrunt, brunt & nu mörkrunt!
Vad såg du senast på TV: Mr bean ikväll, skrattade så jag grät.
Vad läser du för bok just nu: Hur kär får man bli, tror jag den heter
Längd: 163
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Mörkbrun
Vad gör du om ett år: Om ett år har jag snart gått ut 1an
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja
Vilken parfym använder du: Carolina Gynning- go girl
Vilka skor använder du: Just nu svarta vanliga tygskor
Dagens klädsel: tights linne+randig tröja sen senare jeans ist för tights

& en låt också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0