Stort behov av pengar!

Godmorgon!
Vaknade super tidigt idag, redan halv nio. Inte bra för jag somnade runt två inatt, haha.  
Så jag har precis ätit frukost och satt mig vid datorn. Kom inte på vad jag skulle göra för det är typ ingen vaken, så jag gick in på dormys hemsida och kollade lite golfkläder! Insåg att det var mycket som jag vill ha och mitt stackars lilla kort har bara 273kr på sig så det skulle inte räcka länge. Hjälp, jag behöver pengar!


Tröja från Lyle & scott 995 kr

Piké från abacus 499kr.

En till tröja från abacus 699 kr.

Piké från Tommy Hilfiger 699 kr.

Men ah, får ju barnbidraget på måndag elr tisdag, så det kanske räcker till en iaf. Först skulle jag köpa den rosa piké tröjan för den är i samma material som en annan tröja som har varit min favorit, fast nu är den väldigt urtvättad så den tänker jag inte använda längre haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0