Mina klubbor var sugna tror jag!

Jag var ute och sprang förut ju, det var kanske inte så jättebra. Började hosta direkt efter usch vill inte att det ska börja om igen, trodde allt var borta liksom. Gaaah så irriterande!

Var ute på jättorp och provade klubborna nyss, dom körde på som aldrig förr tror jag! Jäklar vilka smällar, haha. Bara min driver som inte gör som jag vill.. Men imorgon så har COBRA demodag ute på banan så då ska jag ut dit och prova en ny och se om jag slår bättre med någon av deras. Ska prova vad jag slår bäst med, dam/herr. Har spelat lite med min brors driver och han har ju en herr. Herr klubbor är lite tyngre och det gör så att om man orkar med en sån klubba så slår man längre, vilket jag tror att jag gör.
Min driver är alldeles för lätt enligt mig. Men som sagt, jag får prova imorgon!



Sånna hära ska jag prova imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0