Jag vill ha den! =(

Idag var jag först i skolan, det gick faktiskt fort idag. Skönt! Och en magnum mandel till lunch är ju heller aldrig fel, mums!

Kärlek på hög nivå.. ♥

Efter skolan så åkte jag nästan direkt till golfbanan. Cobra hade demo dag så jag provade en driver och ett par andra klubbor och gud vad jag älskade dom!
Drivern var perfekt, och som jag trodde så hade jag "för hög" sving hastighet för att använda dam klubbor, en tjej/dam brukar ligga runt om kring, 100/110 miles/h(?) fast jag låg upp emot 130.
 Så därför provade jag en driver som var en herr klubba fast den var lika lång som en dam klubba och den var jättebra. så ja mamma & pappa om ni läser det här är det inte alls meningen att ni ska känna er träffade & att jag menar att det är just det här jag önskar mig när jag fyller år!
Provade också ett par klubbor från ett helt set som också var herr, och det gick läskigt bra med dom!


Blä vad jag behöver pengar! Om jag skulle köpa både och skulle det gå på mellan 7 och 8a tusen.. Fan! 
Men om pappa köper mitt set för typ 2000 så kommer det ju bara kosta 5000! Fast haha, vart ska jag få dom 5000 ifrån? Nej jag får hoppas på att jag får något roligt(läs: golfklubbor) i födelsedagspresent! Men det är nog att hoppas på för mycket, för jag har ju redan fått min språkresa i för tidig födelsedagspresent + fickpengar till den.. Så nej jag får nog vänta ett tag med mina klubbor =( 
 


Kommentarer
Postat av: Becca (:

hejj super fiiin blogg :D

kolla gärna min blogg o hjälp mig välja rätt converse :D?

2010-04-20 @ 21:58:58
URL: http://beccaliinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0